Betala enkelt med Klarna | Hämta i butik 0 kr

Dina favoriter

Lägg till en favorit genom att klicka på hjärtat vid produkten

Retur & återbetalning

RETURNERA VAROR

Du har 14 dagars ångerrätt på ditt köp hos oss, från det att du hämtar ut ditt paket. Vi debiterar returer med 59 kr som ersättning för fraktkostnader. Du kan också välja att kostnadsfritt returnera din vara i en av våra butiker. Gäller endast varor till ordinarie pris och inte i butiken på Stockholm Quality Outlet.

Registrera din retur via din returlänk i orderbekräftelsen. Om du inte har returlänken tillgänglig kan du även klicka på denna länk: www.newhouse.se/retur och ange ditt ordernummer samt din e-postadress.

Tänk på att returnera varan i samma skick som du fick den levererad. Vik plagget och lägg det i originalpåsen, bifoga galge om det medföljde i leveransen, knäpp knappar och stäng dragkedjor. Rolla gärna plagget om det har fastnat hår eller dylikt vid provning.

  • Packa ner de varor du registrerat och förslut paketet.
  • Använd returetiketten som följde i leveransen.
  • Lämna in paketet till närmsta Budbee Box, Schenker- eller Postnordombud.

JAG HAR INTE KVAR MIN RETURETIKETT

Har du inte kvar returetiketten som var med i leveransen kan vår kundtjänst hjälpa dig genom att maila dig en ny. Vi behöver ert ordernummer för att kunna maila en ny returetikett. Kontakta vår kundtjänst på order@newhouse.se eller på telefon 033 - 17 93 90.

KAN JAG RETURNERA FLERA BESTÄLLNINGAR I ETT PAKET?

Ja, du kan returnera flera beställningar i ett paket. Registrera dina returer via respektive returlänk. Använd en av returetiketterna och packa ner dina returer samt övriga returetiketter i paketet. Om du returnerar flera varor från olika beställningar ber vi dig förtydliga det, t ex genom att bifoga följesedlarna.

HUR VET JAG ATT MIN RETUR HAR KOMMIT IN?

När du lämnar in din retur hos ombudet får du ett kvitto med sändningsnummer. Använd sändningsnumret på Schenkers/Postnords hemsida för att spåra paketet. Vi jobbar så snabbt som möjligt för att hantera din retur när vi har mottagit den på lagret, men transporttiden kan variera beroende på om vi är i hög- eller lågsäsong.

KAN JAG BYTA EN VARA?

Det går inte att byta en vara på en befintlig order. Vill du byta storlek eller färg hänvisar vi dig till att returnera din produkt och lägga en ny beställning.

ATT REKLAMERA EN VARA

Behöver du reklamera en vara ber vi dig kontakta vår kundtjänst, som du når via order@newhouse.se eller på telefon 033 - 17 93 90. Du behöver ha ditt ordernummer tillgängligt när du ska göra en reklamation.

HUR LÅNG TID TAR ÅTERBETALNINGEN?

All återbetalning sker via Klarna. Vi rapporterar din retur till Klarna inom 1 - 3 arbetsdagar från det att vi mottagit din returleverans. För mer information om återbetalningens tid hänvisar vi dig till Klarna.